Pages

Search This Blog

December 28, 2010

Yağmurlu Günler

Dün gece yatmadan hemen önce takıldı aklıma. Birşeyleri unuttuğumu düşünüyordum, ne olduğunu çıkaramadım. Bu düşünce hoşuma gitti. Uyuyana kadar bir şeylerle meşgul olacağımı bilmek uykumu daha da kaçırdı. Bu halime üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Hayatımda birşeylerin eksikliğini hep hissetmişimdir. Şimdiki kadar olmasa da geçmişe bir göz atıp nerelerde yanlış yaptığımı bulmaya calişma merakı uzun zaman önce kazandığım bir alışkanlık. Bugün daha farklıydı. Alışkanlık takıntı haline gelmiş, beni huzursuz etmeye başlamıştı. Yattığım yerden doğruldum, gözlerimi ovuşturdum ve kararımı verdim. Yavaş hareketlerle yataktan kalktım. Giyinip dışarı çıktım.

...

Hafif çiselen yağmur altında yürüdüğümü hatırlıyorum. Ve o an, yüzüme çarpan her yağmur damlası derinlerde bir yerlerde bulunan küflenmeye yüz tutmuş hayallerimi bulup çıkardı. Çok eski ‘yağmur’lu günlerden kalan hatıralar hayallere karışıp uyumlu bir ahenkle birer birer geçtiler gözümün önünden. Saniyeler kadar hızlı geçen o zaman zarfında herşey canlandı. Kurak günler bitti, yerini ‘yağmur’lu günlere bıraktı.
26 Eylül 2006

No comments: