Pages

Search This Blog

August 26, 2010

Tavan Arası



Eski defterleri karıştırırken buldum bu şiiri. Neden yazdığımı hatırlamıyorum. Hani hemen herkesin bir şairlik dönemi vardır sevdiği bir şairi örnek alıp onun gibi mısralar yazdığı; ben de bir dönem aynen bu tarzda uyaklı mısralardan oluşan ve şu an bir çoğunun nerede dahi olduğunu bilmediğim dörtlükler yazmıştım. Elimde kalan bu son şiiri arşivlik olarak kaydediyorum. Ne de olsa tavan arası hatıraları, günlükler ve elle tutulası daha bir çok yazılar yerlerini bloglara, twitlere ve bu gibi sanal notlara bırakıyor. Çorbada benim de tuzum bulunsun!

Not: Şiiri tekrar okurken hatırladım. Bu şiirde esinlediğim şair Necip Fazıl daha sonra yerini Özdemir Asaf ve Sunay Akın'a bırakınca buraya yazamadığım ikinci dönem şiirlerim serbest nazımda yazılmış idi.

1 comment:

yagmur said...

tuzunu biraktigin yerden cok sekerli anilar cikti!